|
Sv: Må man være i ketose for å kunne pøse med fett?
Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.
Mats sier at de som ikke passer inn i gjennomsnittet ikke skal ha kh. tilsvarende gjennomsnittet. Men han sier ikke at de som er på gjennomsnittet ikke skal ha 72g. kh...........
Men har Mats rett? Har Mats noe som helst forskning/kilder som bakgrunn for sine uttalelser? Det er jo det vi diskuterer her Hvordan VET Mats at han har rett? Siden vi allerede har snakket om at dette kan like gjerne være motsatt gjeldende, nemlig at ei lita jente kanskje heller skal ha MER karbo enn en stor mann?
Sitat:
Det er greit nok at en trenger et gjennomsnitt å referere til, men et gjennomsnitt passer ikke alle.
Begge parter har rett. Jeg støtter begge sider og prøvde å megle....Det var muligens ikke så lurt 
Hva vet du og Mats om at dette gjennomsnittet på omkring 72 gram ikke er ganske så riktig med mindre variasjoner? Hvilket grunnlag er det som brukes for å påstå det som Mats påstår? Tatt at dere ikke har lest boka påstandene Lutz kommer med en gang? Vet dere hva dere egentlig kritiserer?
Det er greit at du prøver og megle - ofte kan man jo bli enige om en gylden middelvei - og jeg er som sagt mer enn villig til å endre mening - men kun om "motstanderen" har noe som helst faglig grunnlag for sine påstander Det må oppfattes som rimelig på bakgrunn av en eller annen faglig tyngre kilde enn Mats før jeg kan si meg enig i påstandene...Fram til dette kommer fram - står jeg fast ved det jeg allerede har sagt - megling eller ei 
|