Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 19:46   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Stinemoor, her.

Ok, kansje jeg skal prøve å kutte ut den litt da. Jeg vet jeg sikkert overreagerer litt, å man skal vel helst ikke veie seg alt for ofte heller. Men jeg har holdt på en uke å ikke gått ned noen ting, kansje et par g. Vanligvis går jeg veldig fort ned i vekt når jeg slanker meg.
Men siden jeg ligger på under 15 karbs og er i ketose så gjør jeg vel tingene riktig?

Jeg spiser for det meste eggretter, bacon, kjøtt, salat, og har begynt å teste ut litt forskjellige oppskrifter.

Men burde jeg spise hver andre til ttredje time osv? Har vært litt dårlig på å justere når og hvor mange måltider jeg spiser til dagen!

En uke er så kort tid... har du eggløsning eller skal du ha mens? Det kan være nok til å påvirke vekten på en uke... jeg kan variere med opptil 2 kilo i forbindelse med mens....

Nei - ikke spis etter timer - spis når du er sulten! Om du MÅ legge en plan får du sette tidspunkt i starten så du "husker" å spise - så tar du heller etter magefølelsen senere

Drikk nok vann!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat