Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-05, 10:00   #16
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Ikke bare tar det ofte like kort tid å lage, smaker bedre og gir sunnere og mer næringsrike måltider, men handler man inn stort av det man trenger er det billigere i lengden også! Og jeg sjokkerer fremdeles meg selv med hvor enkelt det er å komponere egne retter og prøve seg frem med nye kombinasjoner av ingredienser.
Det teiteste jeg vet er når den ene samboeren min skal lage pannekaker og bruke Toro's 1-2-3!! Det er jo verdens enkleste oppskrift og så utrolig enkelt å lage uten.. (ikke det at jeg lager det altså )

Vet du hva som er ENDA teitere? Havregrøt- halvfabrikata! Hva er det? Havregryn i en fin porsjonspose, for dem som ikke greier å måle opp havregryn?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat