|
hud, ja massevis..
Opprinnelig lagt inn av Chriz
Heisann, er ny på dette forumet.. Jeg er en av disse som har over 30 kilo overvekt.. Skal jeg gå etter ideal vekten min så er det vel ca 40 gode kilo som må vekk ! Nå har jeg sett et par programmer blant annet på Discovery channel hvor ekstremt overvektige personer får mye hud til overs etter sine ekstreme slanke prosesser.. Disse programmene skremte meg veldig siden selve operasjonen så ytterst smertefull ut samtidig som det ble store arr. Nå er jeg klar over at disse slanket bort opptil 100-150 kilo, men likevel har jeg forstått det slik at ved vektap på rundt 30-50 kilo så kan du bli nødt til å operere bort hud. Er det noen som har erfaring med dette her? Vil huden i noen tilfelle "krympe" selv, kan man ta tiden til hjelp på slik eller vil det alltid bli hengende der vist man ikke foretar en operasjon? Hadde vært veldig fint med noen tilbake meldinger på dette..
Kanskje litt arrogant av meg og spørre om slikt siden jeg har så lang vei å gå før jeg når mine egne mål.. Men dette er bare en bagatell, jeg er bestemt og jeg vet at mine mål vil bli nådd ! Derfor min bekymring 
Huden var det minste problemet trodde jeg
Men etter en vellykket operasjon her i Norge,Førde... i 2002, har jeg fått litt annet syn på plastisk kirurgi.. har idag gått ned 70 kilo, og er laaaaangt fra fornøyd m huden min, vi har vel alle sett hunder m masse ekstra skinn, sånn er jeg også. Men fortvil ikke venner det offentlige, betaler for å fjerne den tar tid ja men tid har vi vel nok av. Gått stor lenge? det er så deilig å bli liten... kaller meg tiny etter at en venn sa, m du er blitt kjempe flott ja nesten tiny. så fatt mot venner ta kontakt med meg om dere lurer på noe. ikke nøl men GO FOR IT.....
klem fra mettelykkeligsomslank
|