Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 15:00   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Stinemoor, her.

Ja, jeg bruker ikke herbalife nå som jeg bruker ketolyse. Ellers så spiser jeg ulike eggeretter, bacon, kjøtt( Kylling, svin) salat, og prøver å teste ut ulike oppskrifter som jeg finner sånn etterhvert. Spiser også mye jordbær.

Et typisk måltid kan f.eks bestå av to egg, to strimler med bacon og salat.
Jeg veien 98 kg og er 173 høy. Har stort sett alltid vært en jojoslanker. Men når jeg slanker meg riktig så pleier jeg å gå fort ned i vekt, Ellers så ligger jeg også endel under 15 karbs til dagen....

Jeg antar du vet at jordbær har nesten 7 gram karbo pr 100 gram - og at 100 gram jordbær ikke er mye? Tenker på utsagnet ditt om at du spiser mye jordbær Jeg ville også sett om det å erstatte salat med grønnsaker i en periode kan gi litt utslag, siden grønnsaker inneholder fine næringsstoffer Er du flink til å spise fett sammen med proteinet?

Spiser du NOK mat? Altså kalorimessig? Bruk feks www.diett.no til å legge inn alt over et par dager så ser du hvordan du ligger an

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat