|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av aliena, her.
Jeg følte at det gikk så trått med vekta (jadda, vet jeg bare skal måle en gang i uka, men det greier jeg ikke ), så jeg tok en kjapp overgang på målene mine, og det viser seg at jeg har gått ned 10 cm (!) i midja på under en uke! I tillegg har jeg mistet 5 cm der magen er tjukkest, og 1 cm på de andre målene, kjempefornøyd!
Så anbefaler folk å ikke bare veie seg, men også ta en runde med målebåndet.
Jeg har vært i ketose siste 3 dagene, selv om jeg har unnet meg masse salat og grønnsaker, og noe bær. Drikker altfor mye kaffe også, men det er hektiske dager så noen laster må jeg unne meg.
Glemte magnesiumtablettene en kveld, og merket antydning til kramper allerede neste dag, så det skjer ikke igjen.
Tenkte vente med å trene til den verste slappheten har gitt seg, men jeg går mye. Mellom 15-20 000 skritt for dagen, så jeg får nok mosjon vil jeg tro. Men gleder meg til å begynne trene igjen, akkurat nå orker jeg det rett og slett ikke, kroppen føles tung og treig.
)
Så flott og litt rart at du har blitt så mye smalere uten at det har vist seg noe særlig på vekta! Har vekten stått helt stille i samme periode? Jeg rotet vilt gjennom sakene mine i går på jakt etter målebånd, men fant det desverre ikke.. Jeg får stole på speilet og vekta så lenge.
Jeg synes også det har vært tungt å trene, helt fryktelig faktisk. Og enda verre; jeg har ikke hatt noe lyst heller. Beina har liksom blitt blytunge bare jeg har tenkt på trening. OG da hjelper det hvertfall ikke at de faktisk oppfører seg som betongklosser når jeg endelig kommer meg ut. Vi får ta tiden til hjelp! Fikk betryggende tilbakemeldinger her inne om at kroppen er i en omstillingsfase og at det kommer til å gå over.. Puh!
Selv er jeg i gang med nye uke, og jeg som allerede forrige uke begynte å kjenne meg litt matlei, har masse ideer til ting jeg vil spise. I dag står rømmegrøt på agendaen, og i løpet av uken har jeg lyst til å prøve meg på noen blåbærmuffins eller noe sånt. Lagde iskrem i går, med bringebær. Har allerede noen forbedringsideer til neste runde (varme opp bærene først, eller ialle fall tine og knuse dem så de gir fra seg saft og sprer seg jevnere utover i isen) og så må jeg skaffe meg flytende natreen eller noe for å blande med Sukrinet og forhåpentligvis få bort den rare bismaken..
Kom det forresten noe svar på prisen på ketosticks? Jeg lusket rundt og lette på et par apotek i byen i dag, men fant det ikke... Er det sånt de oppbevarer bakk kassen kanskje? Jeg turte ikke å spørre i tilfelle det var veldig dyrt...
|