Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 13:54   #192
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Jeg var innstilt på å amme poden min en gang på morgenen og kvelden frem til han ble et år i hvert fall, men bare en ukes tid etter at jeg begynte å jobbe begynte puppen å bli møtt med et kraftig bitt av 8 små tenner hver gang den ble tatt frem så det ble en relativt brå slutt på den ammingen gitt Og for å være helt ærlig syns jeg det er ganske deilig, og jeg slipper å bekymre meg for brystbetennelse lengre Men jeg ville jo gjerne ha den allergiforebyggingen i bakhånd da, menmen.

Ellers er jeg veldig enig med Vibeke om at diskusjoner som angår små barn på lavkarbo ofte utvikler seg til å bli ganske sort hvitt og bestående av to fronter som står mot hverandre. Men barn og kosthold er jo et tema som skaper mye engasjement og som mange har veldig sterke meninger om, men i bunn og grunn så tror jeg de fleste her er ganske enige om at selv om barn muligens ikke MÅ ha karbohydrater, så er man likevel et godt stykke på vei om man fokuserer på mat laget fra bunnen med mest mulig rene produkter, godt med proteiner og fett og lavglykemiske karbohydrater.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat