|
Sv: Maiskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Prell, her.
Jeg skal også begynne i ny jobb men først må jeg velge hvilken... Tihi!
Jeg er ikke så glad i at folk kommenterer vekten min jeg - er kanskje mest ubehagelig med "nå har du virkelig gått ned mye, må passe deg for ikke forsvinne helt" og lignende fra folk som er MYE tynnere enn meg. Vet ikke helt hvorfor det plager meg men tror det er hentydningen til at jeg bør være fornøyd med fortsatt myr å dra på. Sist var etter forrige graviditet når jeg hadde gått ned fire-fem kilo av 30...
Jeg var på intervju tidligere i år, og fikk i praksis jobben med en gang. Er bare for 4 mnd, men er en fin avveksling fra den vanlige jobben min. Jeg har konsentrasjonsevnen til en humle, trenger litt pauser fra vanlige jobber inn i mellom, ellers går jeg lei.
Jeg får de kommentarene fra min mor jeg - om at nå må jeg ikke slanke meg mer, det kommer ikke til å bli noe fint. Tror egentlig mest det er fordi hvordan jeg ser ut nå ikke passer med mentalbildet hun har av meg lengre. Velger å ta det som et kompliment, om noe. Jeg har en del kilo ekstra jeg kunne tenke meg å bli kvitt, men innser at mesteparten av det er løs hud - ikke så løs at jeg tenker på operasjon, men nok til at jeg selv ser det som "fett".
Er det foresten noen som har noen gode tips til å stramme opp den lille grevinneslengen min og lår-flabbet?
|