Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 23:22   #31
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Søker desperat etter svar!

Jeg har vært igjennom dette med trekking av visdomstenner og intens smerte i hele fjor og i starten av i år. Jeg har trukker 2 stk, og jeg har fikset alle de andre tennene samtidig. Dette har gjort at jeg har fått en ising fra helvete (oh the irony) som tar kaka. Jeg kan hverken drikke te eller drikke/spise noe i vanlig kjøleskap kulde uten å omtrendt falle om i fosterstilling. Jeg ble fortalt at grunnen var fordi tannlegen måtte borre ganske dypt i ene tanna, så nerven ble berørt. Det skulle gå over, men nærmere ett år senere, så sitter jeg her fortsatt og gruer meg til å drikke vannet som skal ned. Ingen tannkremer som skal lindre ising, eller noen av de andre kjerringrådene fungerer. Det skulle bare gå over av seg selv.. men det tar visst litt tid dette.

Ising kommer av blottet tannhals, og det kan enten aldri bli bra eller så kan tannhalsen dekkes til igjen og du slipper å ise mer. Det er nervene inne i tannhalsen som gjør at du får 'vondt'.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat