Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 11:20   #1
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Søker desperat etter svar!

Jeg må jo bare beklage, men dette har ikke noe med lavkarbo å gjøre Men nå begynner jeg å bli så desperat etter svar, å jeg vet hvor flinke dere er her inne til å gi svar. Så jeg prøver!

Torsdags formiddag var jeg hos tannlegen, hadde vært plaget med smerter i høyre tanngard oppe, ut mot øre, samt opp i kinnet. Etter å ha tatt bilde viste det seg at det var et relativt stort hull i visdomstannen min på høyre side oppe. Det var en ganske komplisert oppgave å få den ut, de brukte opp mot 40 minutter, med en tannlege som holdt hode mitt, en snill pleier som holdt meg i hånda, samt en tannlege som halte, bikka og dro... Tannlegen glapp også tanga to ganger (GRU)! Etter at bedøvelsen gikk ut merket jeg en smerte i hele høyre tanngard oppe, samt ising! Dette pågår enda, 3 dager senere! Det hører med til historien at tannlegen sa jeg hadde veldig fine tenner, å at tennene ved siden av visdomstennene hadde både fine røtter, å ingen tannstein. Ringte allerede på fredag, da jeg fikk beskjed om at det var vanlig..... Men....

Høres dette kjent ut for noen?? Vil virkelig ikke tilbake til tannlegen, samt at det er grisedyrt!!

Hilsen
Desperat etter svar....