Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-11, 00:04   #211
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag har vi vært i tivolivogna igjen med en nokså gretten ettåring, koselig var det lell, men nå begynner jeg å bli sliten av denne dagen. Sol tar på! men jeg skal ikke klage Kjører med toget i morgen også og har 0 planer om å hoppe av, mitt stopp kommer ikke før om leeeeeeenge.
Føler ketolyse er vanskelig for tiden, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg planlegger litt bedre med diett.no nå, og håper på bedre resultater enn å bare 'ta det som det kommer'.
Gikk jo så mye opp at jeg er på gråten.. Er så leit når sånt skjer. Tror ikke jeg drikker nok vann heller, så det er nok en del samlinger som lurer i kroppen. Får prøve å være ekstra flink til å skylle kroppen framover, men problemet er at jeg må tisse hele tiden om jeg drikker før jeg er kommer hjem for dagen.. og jeg hater offentlige toalett.

Lurte på om noen kunne svare meg på om Sweet Chili-te er noe bra for å øke forbrenningen? Erfaringer eller tanker?

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat