Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 14:12   #98
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

På den ene siden etterlyser du rom for nye tanker:

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Georgine: Jeg ser at utviklingen og de nye tankene kommer der. Det var her inne jeg
etterlyste litt mer rom for nye tanker.

På den annen side viser du en fantastisk ignorant og arrogant holding som viser at hos deg er det slett ikke rom for nye tanker:

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Charlott: Beklager, men datteren din ble ikke sykelig overvektig av de matvarene du beskriver. Da lyver dere for dere selv. Det høres muligens brutalt ut, men man blir ikke så feit av gulerøtter, grovbrød og frukt.

Jeg kan love deg at det er mulig å bli feit av grovbrød og frukt. Du må også huske på at hele dette forumet er bygget opp omkring "nye tanker". De fleste forummedlemmene her har måttet forkaste alt man har lært om kosthold og snu opp ned på matpyramiden og andre gamle dogmer for å oppnå god helse.

Så, når en ignorant som deg kommer og kritiserer forumet for manglende nytenkning blir det bare dobbelt komisk.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat