Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 10:07   #87
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Dette er spennende lesing. Jeg lurer litt på hvor mange her inne har barn mellom 1-3 år som lever lavkarbo. Holder dere strengt til lk kost eller er det rom for utskeielser?

Jeg har ei på 19 måneder. Hun spiser som meg: balansert.
Hun spiser IKKE mye av hverken brød, poteter, sukker, pasta, ris osvosv, men hun spiser karbohydrater

Ikke er hun trist, lei, deprimert, feit, deformert, lat, syk, eller noe man skulle tro var den direkte konsekvensen av å spise, litt karbohydrater, når man leser enkeltes oppfatninger, overbevisninger og erfaringer, her inne.

Og hun regulerer faktisk mye av karboinntaket selv. I perioder foretrekker hun å spise brødet (lindbergbrød) og i perioder holder hun seg til å spise pålegget (som oftest ost, skinke, egg, salami, philadelphia osv)