Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-11, 00:24   #82
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Jeg tenker at små unger nok har bruk for raskt tilgjengelig energi, det går jo fort unna i den alderen

Hvorfor har de behov for raskt tilgjengelig energi? Er det viktig at de er propeller? Er barn med ADHD som blir værre av karbohydrater noe vi egentlig ønsker?

Jeg sitter ikke på svarene her, men jeg blir nødt til å stille meg skeptisk til uttalelser som den over. De har ikke bruk for raskt tilgjengelig energi. Ingen har egentlig det, om ikke de driver med sprint.

Og når det gjelder tidligere uttalelser om at "Gjentatte ganger har jeg sett folk stille spørsmål ved de oppleste og vedtatte sannheter her inne, og det blir ikke tatt nådig opp". Prøv å gå inn på VGs vektklubb eller send en e-post til Drevon for å si at lavkarbo er en bra ting. Da stiller du ikke engang spørsmål ved oppleste og vedtatte sannheter.... da er du plutselig sektmedlem. Ser du hvor jeg vil med denne?

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat