Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-11, 21:22   #65
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vannspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du FINNES ikke fæl - men jeg tar deg på alvor, på bakgrunn av din erfaring og kunnskap - så derfor nurse Kitty - jeg antok du ville påpeke og få sjekke ut enorm tørste uansett

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Enig her - er jeg tørst eller bare kjempetørr i slimhinnene? Har også enormt tørre øyne og tørr hals/munn...

Jeg har vært til utredning for sjøgrens - interessant test forresten... det trigget tårer fra øyene og spytt fra munnen jeg lurer på hvor gjemmer seg når JEG trenger det til vanlig *ler*

Jeg har så tørre øyne at øyelokket gror fast i øyet i løpet av natten om jeg ikke pøser på med mine blåresept- kunstige øyedråper før jeg legger meg og en annen type før jeg åpner øynene om morgenen!

Tok du spyttkjertel- biopsi? Hvem gjorde det i så fall? Legen min har ikke vært borte i det før og ante ikke om hun skulle sende henvisning til øre/nese/hals eller.......
Jeg har nemlig ikke utslag på blodprøvene, så en evnt diagnose må stille på grunnlag av andre typer funn.