Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 23:36   #62
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vannspørsmål

Vi må alle finne vårt vannbehov tror jeg, noen drikker ALDRI vann og får vektnedgang først når de begynner og drikke litt vann hver dag, andre drikker ikke vann og går ned uansett osv.

Egentlig er dette forumet beviset på at vi er så individuelle at bare generelle råd kan gis - resten må man finne utav selv...

Jeg har det ALLER best med mye vann hver dag. Uten blir jeg uvel, oppblåst og yuck! 3-4 liter er optimalt. Er kronisk kjempetørst (sånn tunga sitter fast i gangen tørst) så jeg må ha med meg vannflaska overalt (Drikker lite annet, ikkeno kaffe eller te eller saft... en liten boks pepsi max 4-5 ganger i uka) Når jeg tenker meg om har ligger natrium-nivået mitt i blodprøver heeeelt i toppen enda jeg ikke bruker mye salt i maten... kanskje derfor jeg er så tørst?

Og før "nurse Kitty" kommenterer - jeg skal inn til spesialist for utredning over helga - så det står på lista over langvarige symptomer jeg skal legge fram - jeg hadde det mye slik før lavkarbo også - enormt tørst alltid!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat