Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-05, 21:05   #1
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg spiser det jeg vil!

Denne uken har alt gått galt.. jeg har ikke gått opp så mye i vekt men jeg føler meg jævlig.. kroppen har det greit.. skyldfølesen som er verst.

ble litt inspirert av lise sin overskrift

må bare få ut litt fustrasjon..

bare tanken på kjøtt med brokkoli og berné som jeg vanlig vis er kjempe glad i er kvalmene.. jeg orker ikke mer grønnsaker og kjøtt på en stund har rett og slett blirr for mye av det for min del.. orker ikke salat heller..

i dag har jeg spist: 2 grove skiver med servelat og salami, ostehorn med skinke og ost og pølsestappe, litt nøtter, en nektarin og en bocca.. masse mat.. og masse usundt..

men hva skal jeg gjøre? jeg orker ikke mer lavkarbo på enstund.. som lise sier så får man veldig lyst på det man går å tenke på hele tiden.. jeg har gått å tenkt på pizza, potetstappe lasange og ostehorn i 7 månder.. nå måjeg ha det..

kansje jeg klarer å komme meg på bedre veien om noen uker??

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat