|
Sv: Hva har du spist i dag?
Opprinnelig lagt inn av mama67, her.
Brokkoli er jo selve kongen av grønnsaker, så den bør du spise en del av. Blomkål, squash, paprika, tomat (selv om det egentlig er en frukt), minimais, spinat, salat, agurk, løk osv....det er jo en hel verden av grønnsaker å fråtse i. Du skal ikke spise gulrot og mais. Hold deg mest til grønnsaker som vokser over bakken.
Fett kan du få i deg ved å "skjule" den i mat/drikke. Om du liker majones er det flott å spise sammen med ost-og skinkeruller. Lag osteknekkis av Kavli osteskiver. Drikk kaffe med cocosa eller fløte. Ha i fløte i sauser.
Men om du skal leve veldig fettrikt, må du huske på å kutte karbene, og da er kan hende ketolyse mer din retning.
Selv spiser jeg nå mer mat og mer fett enn tidligere, og merker at det hjelper på vekta. Det går sakte men sikkert rett vei 
Har du mye du skal ta av?
Målet mitt er ikke først og fremst å gå så mye ned i vekt, men mer å holde den vekta jeg har i dag.
Jeg hadde en vektregulerende operasjon for snart 6 år siden, og sliter nå med å holde vekta.
Det gjør jo ingenting om jeg går ned noen få kilo, men jeg maser ikke med det heller da
|