Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 19:11   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: hva er max antall karb per dag.

Uffda! Jeg er tildels enig i at og spørre om en ting fordi du ikke "orker å google" kan være en liten trigger for alle frivillige som driver på og hjelper til her inne - det regner jeg meg du også forstår - selv uten søvn i flere uker Dessuten - INGEN vet at du har det tøft for tiden - så ro deg ned litt selv også - alright?

Neste gang lar du heller være og si at du ikke orker å google - bare spør og vent på svar. Husk at de som svarer bruker av sin verdifulle tid for å gi deg hjelp...

Jeg anbefaler at du leser nybegynnertråden til arnakristin - eller bare lever etter generell lavkarbo etter denne pfd'n - som var min vei inn i lavkarbo. Ingen telling - bare nyting

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat