Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 16:18   #139
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jeg veier hver dag, og nå i det siste har jeg begynt å veie om kvelden óg for å ha kontroll med vannet. Fryktelig irriterende å ha en kropp som er så sensitiv for vann inn/ut at jeg ser det på ansiktet om morgenen hvis jeg ikke har fått ut vannoverskuddet over natten........

Nå har mensen startet igjen etter at jeg i forrige uke tok tabletter for å utsette den (måtte jo ha litt kos når HAN kom på besøk, og mens er ikke kos).
Tar noen dager før vannnivået har normalisert seg, men jeg er fornøyd med at hormonene fungerer som de skal. Kunne jo vært uheldig og ikke fått mensen tilbake på ukesvis, og uvisshet er det verste jeg vet.....

Syns togturen er en sann fryd....... Nå går jeg i vaskevognen og gjør min plikt som en god husmor...

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat