Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 10:53   #4
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva motiverer og inspirerer dere?

Men hva f*en Enn å si noe sånt da, enten det er en vilt fremmed eller noen man kjenner. Fyren må helt klart ha sine egne issues.

Kjenner helt klart igjen følelsen av at man trenger trøst og dermed stapper nedpå noe "ulovlig", har vært der selv men har heldigvis klart å snu den trenden. I stedet for å bli deppa over noe sånt har jeg lært meg å kanalisere den energien inn et sånt " jeg-skal-f*en-meg vise-dere-jeg"-modus også gir det meg et ekstra kick til å stå på og komme i enda bedre form. Jeg vet det er ikke enkelt og jeg har fått profesjonell hjelp til å komme dit hen. Prøv og ikke tenke mer på det, fortsett med lavkarbo og si til deg selv at dette skal du klare og vise at alle hvor flink du har vært.

Lykke til og kos deg masse med "riktig" mat

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat