Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 22:14   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ferdige lavkarbobrød til barn

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Spis deg slank sin brødmix har jeg sett at flere skryter av - kanskje jeg skal bestille en pakke og prøve

Marjusens hamburgerbrød høres nammers ut, men er litt engstelig for at jeg får samme reaksjon som på den andre lavkarbobaksten jeg har forsøkt å prakke på dem Det smaker jo ikke MEL av det, så jeg må nok kompromisse litt, iallefall i en overgangsperiode. Har laget grove tekaker endel, og disse synes jeg smaker veldig brødaktig - men falt ikke i smak hos ungene Kommer nok ikke helt utenom gjærdeigen, og sånn sett hadde det vært flott å få kjøpt ferdige brød.

Brødomelett høres snadder ut - skal prøves

Bestiller du brødmixen - lag DOBBEL porsjon i vanlig brødform og stek dobbelt så lenge! Ellers blir det litt små skiver Bare så jeg husket og si det så du slipper og finne det ut selv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat