Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 22:14   #54
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Agurkskiver som skal være i skiver (f.eks. i agurksalat) må skjæres med ostehøvel, helst uten riller. Men i salaten skal agurken skjæres opp med kniv i relativt tykke skiver, for så å kuttes i strimler på tvers (4 strimler på en skive). Jeg har desverre en del særegenheter på kjøkkenet, spesielt når det kommer til dandering på tallerken og rekkefølgen ting spises i Det min mann har hatt det mest moro med er fiskepinnemiddagene mine (den gang jeg spiste sånt). Fiskepinnene skulle skrelles etter de var ferdig stekt, hvorav "skallet" ble lagt til sides. Innholdet (altså fisken) ble spist sammen med tilbehøret og skallet ble spist med fingrene helt til slutt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat