Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 20:42   #7384
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg gjør det fordi lokkene er så tunge at de dytter på kontaktlinsene slik at de ikke funker optimalt.

Jeg har gjort det, og det ble startsparket for meg på lavkarboprosjektet mitt (av alle ting). Jeg gikk ned to kg mens jeg lå til sengs med isposer over øynene - og bestemte meg tvert for at de aldri skulle på igjen. Så brukte jeg to uker på å planlegge og fjorten dager etter operasjonen kuttet jeg karbene. Men det var jo ikke dét du spurte om

Ja, jeg er veldig fornøyd Lokkene mine har alltid vært litt tunge, men har blitt verre med åra og overvekt. Jeg sliter også med ødemer rundt øynene, og dette ble også verre av de tunge øyelokkene. Nå føler jeg at blikket er åpnere og jeg slipper den anstrengte følelsen i hodebunnen siden jeg slipper å heise på pannen hele tiden. Natt- og sidesyn er veldig mye bedre, og jeg blir ikke så fort sliten når jeg kjører. Kosmetisk har det også blitt fint, selv om det var veldig uvant til å begynne med. Mye morsommere med øyesminke nå, altså

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :)