Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 18:19   #105
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det er ganske enkelt i grunn, der er 15 timer om dagen jeg ikke spiser. Fra klokken 22 til 13, og da er jo søvn inkludert, og siden jeg ikke er frokostmenneske, så går det kjempefint også. Jeg spiser så mye jeg bare gidder i løpet av den tiden jeg ikke er i faste, og jeg får en fin fordeling på de timene. Jeg rekker 2-3 måltider, og jeg kan drikke i alle timer i løpet av døgnet. Vekten sto stille en stund shø, og det var dette som løsnet det hele, og jammen hjalp det bra også

Aha! Jeg forbinder faste med å ikke spise på flere dager, prøvde meg på det når jeg var i begynnelsen av 20 årene, og husker fremdeles noen av urteteene *grøss*

Periodisk faste som du beskriver det er nok veldig vanlig når man er i ketose, og ikke spiser mer enn 2-3 ganger om dagen.

Jeg spiser heller ikke frokost når jeg er i ketose - og første måltid blir da lunsj rundt halv tolv, kanskje jeg skal kutte ut å spise litt tidligere på kvelden. Jeg har ofte tatt litt tyrkisk yoghurt og fløte hvis jeg har fyst på kvelden, noen ganger litt bringebær i tillegg.. Det er kanskje synderen min