Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 11:47   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skal ta blodprøver på mandag

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hva er det normalen skal ligge på, egentlig? Har akkurat fått en to-siders tilbakemelding på en blodprøve, og det står 3 punkter om jern. Jernbinding, jern og jernbindingsk. Aner ikke hva det betyr, men legen forteller vel meg det når jeg skal til han igjen nærmere sommeren.

http://www.furst.no/bb/index6.html

Av mangel på noe og gjøre og langvarig sykmelding og ingen diagnose har denne linken vært interessant og lese for meg. Den forklarer alle blodprøvene du tar. Siden jeg hadde veldig lavt S-jern måtte jeg jo inn og lese hva DET betydde i praksis (Også lærer man litt samtidig...og kan stille noenlunde intelligente spørsmål til legen)

NB husk at normalområdene kan variere fra lab til lab!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat