|
Sv: Easy Life start 25. januar
Hei,
Tenkte bare jeg skulle legge inn min "Easylife-rapport". Har nå gått på kurset i 10 uker. Har gått ned 21 kilo. Gikk kun på pulver/shaker de første fem ukene. Deretter spiste jeg middag i 4 uker. "Vanlig" mat, men unngår karbohydrater. Siste uken, i forbindelse med påsken, har jeg også spist frokost. Frokosten består av skyr med litt lavkarbo-frokostblanding. Har vært i ketose til nå, men vektnedgangen har stoppet litt opp. Mulig fordi jeg i påsken koste meg med litt nøtter og vin... Og fordi jeg spiser mer mat.
Kurset er dyrt! Men jeg valgte å satse nå. Har også hatt personlig trener. To timer i uken de første syv ukene, nå har jeg en time i uken. Trener styrke med han. Utenom det jogger jeg to-tre ganger i uka og går turer med hunden de dagene jeg ikke jogger. - 21 kilo merkes godt! Formen er adskillig bedre! Styrketreningen går også bra, vi øker på med tyngre vekter/antall repitisjoner hver gang. Innimellom har jeg vært litt svimmel og sliten, men ikke værre enn at trening har gått fint.
Føles litt utrygt å ikke gå på bare pulver og shaker. Nå må jeg stole på meg selv. Jeg har valgt å legge meg på en lavkarbolinje, men er også forsiktig med kalorier. Mulig det blir feil, tiden får vise. Tenker Lindberg som en diett jeg etterhvert vil gå over til og leve med resten av livet. Etter testing har jeg funnet ut at jeg reagerer på hvetemel, og det gjør det hele litt enklere når det gjelder å unngå og spise brød og kaker i alle fall.
For meg har Easylife fungert bra! De første ukene har jeg luket bort søt-behovet mitt. Og savner det ikke. Det har kostet meg mange penger, men jeg er heldig og har hatt anledning til å klare det. Ser at mange er skeptiske til opplegget, men for meg har det fungert bra! Har snakket med noen som har gått på dette tidligere, og de har også vært fornøyde og har ikke lagt på seg senere.
Jeg skal ned 10 kilo til. Og satser på å ta de siste kiloene med litt easylifepulver og litt lavkarbomat.
|