Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 08:01   #70
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

God morgen, godtfolk !

Så bra med så kjempemange passasjerer ! Og flere vogner er kommet til, ser jeg. Den moderate trimvogna er ganske stor og har plass til maaaaange ! For ikke å snakke om gå-vogna, dah. Den er innredet som en slags labyrint med mange 'wanna-be bussholdeplasser' som man kan hvile seg ved, - og ta en røyk om man vil. Faktisk. Men det er sånne veldig, veldig gode vifter der, så ingen kommer til å kjenne noooooooe !

Hvilke andre vogner kan vi bestille, da ? Bakevogn ? Den tror jeg skal se ut som kjøkkenet til Gerd. Nesten. Og der er det barkrakker også, - så vi kan sitte og se på de som baker. Og vi får servert høye stettglass med vann. Og crushed ice ! Med sitron eller lime.

Og hvem serverer ? De før nevnte muskuløse menn i leopardlendeklede. Eller var det tiger ? Samma det. . .De ha'kke no' under, altså

God togtur i dag, mine venner !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat