Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 23:29   #1657
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og så godt å "se" alle igjen!

Her har det ikke vært lavkarbo, men har prøvd å begrense meg og velge det beste. Men føyer meg godt inn i rekken for mye høy-karbo!!!!!!!!!!

Likte godt uttrykket til ADA....fase "50"...he,he,he! Lo godt da jeg leste det.

Titti: har lest om den alternative dietten du la ut en link om. Den så temmelig lik ut. Faktisk litt billigere enn ED. Tenkte kanskje å ta et par-tre uker på den. Må bare undersøke litt mer.....

Jeg har også ( Gro) utsatt timen til kontroll en liten stund så jeg skal nå delmålet mitt før sommeren. Nå skal jeg på kontroll i juni...9.tror jeg....

Ellers har påsken vært fantastisk vakker- en blanding av nedsmelting, vårsprett og sommer! Vi hadde opptil 19 grader på fjellet, veldig deilig.

Jeg skal IKKE veie meg før på mandag igjen. Idag har jeg endelig bakt knekkebrødene og imorgen er dagen for meg da jeg er på sporet igjen....lot meg friste av påskemarsipan idag på HALV PRIS......irriterende altså.....har faktisk sånn leddsmerter jeg får når jeg spiser for mye karbohydrater....den skal vekk....var på step idag og er glad jeg er igang med trening igjen, selv om det ble masse langrenn i påsken. Men så var det den øl'en etter turen....