Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 18:18   #45
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nå må ikke noen tro at jeg er en juksepave, men jeg lar tickeren min stå på den laveste vekta jeg har oppnådd....gidder ikke justere den opp om jeg går opp et par kilo - jeg går jo ned igjen til det nivået som tickeren står på...sånn innimellom i alle fall..... Ting går opp og ned her i livet...og når jeg er så nære sluttvekt som det jeg er tar det nok ekstra lang tid......Viktigeste for meg er at jeg spiser godt, ser at underhudsfettet smelter og at musklene vokser (uten at jeg gjør noe for det!!! ) Jeg liker plutselig togreiser likevel

I dag har jeg hittil spist to store sommerkoteletter og 20 gram 70% sjokolade + to store kopper kaffe med fløte til sjokoladen....Og det viktigste 1/3 liters boks med FLØTE..... Til kvelds Egg med majones + paprika...
Grønsakene var slutt, men skal kjøpe nye i morgen... OG mer fløte....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat