Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 12:57   #616
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hei jenter.

Hvordan går det med dere? Jeg for min del er på stedet hvil.... dvs en kilo opp i påsken da, - men det kan jeg takke meg selv for... Påsken ble en eneste stor megasprekk! Rart jeg ikke gikk opp mer i grunnen.... Men fra i dag er det tilbake til striskjorta og havrelefsa som de sier... skjønt havrelefse er vel ikke heeelt optimalt. Jeg SKAL nemlig inn i bunaden til den 17. Og så er det konfirmasjon i juni, da skal også bunaden på. (jeg fikk på meg bunaden i fjor og altså, - men det var med et nødskrik.... I år har jeg lyst til å PUSTE litt og...)
Men på søndag skal jeg unne meg en sprekk: Det er nemlig tradisjon å spise softis på Bilittkiosken 1. mai mens vi ser på tusenvis av barske motorsyklister kjøre Mjøsa Rundt! Så det så. Nemlig.

Neste måned (over helga..??!) runder vi året som lavkarbere dere, og blir "2.generasjons maistartere". Nye og ferske kommer vel til, kan jeg tenke meg. Skal bli spennende å følge dem og. (for jeg kommer helt sikkert til å klikke på feil tråd....)

Ha en flott uke, - håper dere har det samme flotte været som jeg!!

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat