Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 11:28   #55
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

samme er det om du kjøper ferdig revet OST, altså at det står OST på pakka. det er ikke lov til å blande ut produkter det står ost på. har heller aldri sett det har vært tilsatt noe ulumskheter i ferdig kutta grønnsaker og salater.

Det er faktisk ikke så mange år siden at det ble ryddet opp i dette og at alt som det står OST på, faktisk skal være skikkelig ost ystet av melk. Arla både er og var en stor synder der. Er ikke mange av deres produkter som faktisk er ost. Fremdeles så dukker det opp ting som er merket ost selv om det ikke er det. Så det er all grunn til å være forsiktig.

Når det gjelder omelett eggene så må jo Prior/Nortura og andre egg-grossister bruke opp alle klink- og blodeggene sine. Tro du meg de går ikke i søppla (har jobba på Prior) og eggepølser har vel gått ut av markedet nå tror jeg. Tror fremdeles jeg foretrekker å kjøpe dagsferske egg på torget og knekke dem selv jeg. Da også fri for tilsetningsmiddel....

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat