Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-05, 06:53   #20
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kunimundur

Vel, sukkeralkoholane får ikkje fram jojo-effekten på blodsukkeret, men vekta mi har gått opp periodar eg har ete slike, sjølv om eg har vore kjempeflink med å halde meg på lite karbohydrat. Eg har funne ut at eg må rekne med alle karbane om det skal gå bra ....

Ja, flere som har trøbbel med dette. Selv holder jeg meg unna fordi jeg synes at kunstige søtstoffer trigger søtsuget mitt. Og siden jeg teller bittelitt kalorier (siden jeg ikke ser ut til å ha apetittregulering lenger ) vil jeg jo heller bruke dagens kalorier på noe ordentlig, næringsrik mat, ikke bare vomfyll med e-stoffer.

I tillegg synes jeg det at det gir fordøyelsesproblemer hos de fleste er litt ekkelt.Min logiske sans sier iallefall at noe som forårsaker slikt ikke kan være særlig sunt. Det er jo kroppens måte å si ifra på at den ikke liker noe, det. Og vi ville jo ikke spist noe som fikk oss til å kaste opp, for eksempel!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat