Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 21:33   #870
aragorn
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
aragorn er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Det er vanskelige spørsmål som stilles, og mest sannsynlig ganske vanskelige og individuelle svar og.

Jeg har en del venner som er i god form, trener mye, og dermed spiser stort sett hva de vil. De spiser ikke så mye godteri, men det går mye i brød og pasta.

Min antakelse er da at om man trener godt, er i masse aktivitet, øker muskelmassen en del så skal omstillingen gå greit.
Nå skal det jo sies at jeg har hatt min vektøkning på grunn av latskap og godteri, og andre dårlige vaner. Har ikke hatt noen plager som førte til at jeg valgte ketose. Jeg håper dermed at jeg etterhvert skal klare å normalisere hverdagen min, slik at jeg kan spise litt mer friere.
Nå skal det jo sies at jeg ikke har tenkt å sette i gang med masse karbohydrater og samme kjøret som jeg var på, men heller være fornuftig og heller skeie ut på lørdagskvelden.

Det er iallefall min drøm, men jeg tror jeg må holde et godt øye med vekta. I det siste så har jeg iallefall trent og aktivisert meg av pur treningsglede, og ikke av tvang.

aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat