Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 20:20   #34
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Flere som tok pause i påska og fikk sjokk når de gikk på vekta?

Jeg har sett virkningen av "planlagte" sprekker til jul og påske i så mange år at jeg var fornuftig nok til å ikke ha noe slikt denne påska. I jula (vel, hele desember måned) syns jeg selv at sprekken min ikke var så ille som den bruker å være, men likevel gikk jeg opp 6.5 kilo i løpet av den måneden og de kiloene satt veldig hardt. Fikk derfor litt skrekken nå sist og bestemte meg for å aldri gjøre det igjen. Joda, det blir både poteter og riskrem på julaften, men i år skal jeg gjøre alvor av å lage lavkarbokonfekt eller noe i den duren sånn at jeg ikke ryker på en sjokolade/dessert/potetgull-bonanza som jeg bruker å gjøre (Forbereder jula tidlig i år ja ).

Jeg er matlei, så jeg har spist feil de site 2 ukene, og det har blitt noen poser Öffer og litt sukkerfri sjokolade i stedet for skikkelige måltider enkelte dager, men that's it. Ingen sprekker i den forstand. Jeg har ikke gått opp i vekt, men jeg har nok ikke gått ned heller.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat