Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 17:10   #16
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingenting skjer

Opprinnelig lagt inn av Perleblomsten, her.

Ha ha ha ha, sekt faktisk, dauer av latter! Nei, vi er ketolyse-klanen faktisk! hehe, folk får si hva de vil, vet tydeligvis ikke hva de prater om

Må innrømme at jeg var skeptisk selv, men holdt det for meg selv i respekt for de som gikk på ketolyse. Siste en trenger når man vil ned i vekt er "irettesettelse" og bedrevitere...

Er veldig glad i pepsi max jeg og, godt å ha et alternativ til vann. Prøver også å være flink til å bruke sitron, lime og agurk i vannet

Jeg fikk helt sjokk jeg, gikk helt skrekkslagen ut av butikken, å ble svært irritert over at, "nå måtte jeg skaffe kosttilskuddet mitt et annet sted", klarer ikke å se karen i øynene jeg Var så spesielt altså, han begynte å skulle lete frem informasjon til meg på nettet om at Torkil Andersen ikke var en ekte lege, osv... Herre min hatt, tenkte jeg, hva er dette for noe?? Jeg har full respekt over at man har egne meninger om kosthold altså, men et sted går vel en grensen.... Må jo ærlig innrømme at jeg ser tilbake på episoden med litt latter, hehe....

Pepsi max er nesten litt hellig for meg altså jeg kuttet det ut de første 2 månedene på ketolyse, men så fikk jeg servert en iskald pepsi max her for et par uker siden (vi snakker sånn nesten slush, herlig!!) å da var det dessverre gjort Men jeg prøver å redusere mest mulig da, å helle på i hvertfall 2/3 vann...