Tråd: Spise ute?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 17:09   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute?

Jeg har heller aldri hatt noe problem med og spise ute - det er heller din motivasjon som kan bli en utfordring Hvis du/dere også kan påvirke restaurant er det greit og ikke ta en pizza/italiensk restaurant, men heller en som feks Egon - som har litt av hvert og i tillegg pleier å ha mye gode grønnsaker til

Hvis du synes det er ubehagelig og bestille "annerledes" ved bordet så andre hører, går du og snakker med personalet FØR de kommer til bordet ditt for eksempel. Jeg har alltid opplevd at de ønsker og hjelpe til så det blir så bra som mulig for deg

Djengis khan er jo stedet vi skal ha lavkarbotreff i Oslo på fredag - så det er nok ganske lavkarbo-vennlig har jeg forstått

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat