|
Sv: Kan man bruke disse ingrediensene på skaldeman?
Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.
Hvilken gruppe er du i?
Jeg tror at mandler kanskje er litt mye karbo i til 50+ gruppen, for der skal man spise max 7 karber om dagen. Men det er mulig det går i de andre "gruppene". Jeg vet at han ikke er fan av sukkererstatning og jeg tror ikke han har noen oppskrifter med sukrin. Men jeg tror så lenge du spiser mest mulig ren mat og holder deg under det antallet karber han anbefaler, så har det ikke så mye å si om det er mandler eller paprika. Så lenge det ikke er erstatningsvarer.
Man trenger jo absolutt ikke holde seg til en "gruppe". Det er jo laget for å gjøre det lettere for folk å velge riktig om man ønsker litt strenge rettningslinjer, og særlig om man sliter med å få stabilt blodsukker/jevn vektnedgang. Jeg syns også at han nevner så mange unntak etc. der at den gjorde ting mer komplisert.. Denne boka er en quick-fix om man ikke orker lese den første syns jeg, men vil absolutt anbefale folk å lese Spis deg ned i vekt og skjønne tankegangen her. Da klarer man lett å vite hva man bør og ikke bør Mener ikke at man ikke skal spørre her altså, bare at det blir feil å si at man må velge 10+ eller 50+ etc. for man kan fint droppe det 
|