Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 16:09   #14
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingenting skjer

Opprinnelig lagt inn av Perleblomsten, her.

Det var hyggelig sagt jeg har samme erfaring som deg, ikke nok vann= stopper opp i nedgang, rart det der hvor fort man blir kjent med kroppen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har startet med ketose før!

Dessverre står det ikke så mye om lavkarbo generelt på nettet, følte jeg måtte "lete litt", før jeg fant frem til den informasjonen jeg trengte... Å vi er jo lært opp til at fett er fy. Vet ikke hvor mange kommentarer jeg har fått om at "Hæ, spiser du ikke frukt?" Eller, "Du kan jo ikke slanke deg på det fettet du spiser".... Jeg har til og med fått beskjed fra en som driver en kosttilskudd butikk om at ketolyse er en sekt diett.. Derfor tror jeg mange ikke begynner på ketolyse

Ja vann er jammen i meg alfa og omega altså, jeg er veldig glad i pepsi max, men prøver alltid å ha en flaske ved vann i nærheten så jeg skal drikke det i steden for brus.