|
Sv: Hvor konsekvente er dere?
Å jeg skulle ønske jeg kunne være så streng som jeg burde vært, men inni mellom så faller jeg litt av lasset gitt.. Jeg gikk på ketolyse i 3 måneder, men av helsemessige årsaker måtte jeg gå over til generell karbo, ligger under 45 karber daglig.
Jeg spiser absolutt ikke nok fett, på langt nær! Burde spist myyye mer, men jeg orker rett og slett ikke. Jeg unner meg litt cavaliere sjokolade på lørdagene, å erstatter inni mellom noen måltider med carbrite barer. For meg så fungerer det ikke å være helt nazi, dessverre.... Skulle ønske jeg gjorde det, for da hadde jeg sikkert rast ned i vekt.. Men har klart å gå ned 14 kilo på 14 uker uker uten å være nazi, så jeg er vel egentlig fornøyd..
Jeg har hatt en "test dag", for å se om jeg reagerer på høykarbo kost, noe jeg vil si at dessverre jeg ikke gjør.. Ble ikke rumlete i magen engang. Men jeg vet at sinnsykt mange blir det, så er vel kanskje ikke å anbefale sånne utskeielser så ofte, med tanke på om man blir dårlige av det. Jeg er fan av kontrollerte og planlagte utskeielser, tenker liksom at det gjør det litt lettere, å da har man noen gulrøtter å se frem i mot 
LYKKE TIL!