|
Sv: April 2011 --->
Flinke petite fleur!!
Jeg har falt av - og er ute av ketose, antar jeg - uten å ha testet. Det skyldes ikke påskegodterier og dårlig viljestyrke, men antakeligvis en kyllingfilet som ikke var som den skulle. Kanskje den var for gammel? Kanskje jeg ikke stekte den godt nok? Uansett, utrolig kjekt å være på hyttetur med familien + gjester, når jeg ble så utrolig dårlig i magen!! Satt på do (utedo, selvsagt) og spydde i en bøtte mens alle de andre måtte tisse i busker og kratt dersom de ikke klarte å holde seg. Det varte omtrent to dager, og i dag er jeg helt skjelven, drikker vann og spiser saltstenger. Det er karbo og tullemat, men jeg må ha noe tørt og salt for å klare å beholde noe i magen.
Vi er heldigvis hjemme igjen (åhhh, som jeg verdsetter vår vanlige do, i vårt vanlige bad, med vanlig standard, innlagt vann og varmekabler, låsbar dør og -- vifte!!).
Regner ikke med å kunne spise så mye mer enn disse saltstengene i dag, men antar jeg at føler meg mye bedre i morgen og gjenopptar dermed det ketogene kostholdet. Kommer faktisk ikke på noe som jeg kunne spist istedet. Hva er tørt, salt og nøytralt uten å inneholde karbohydrater?? Og nå må jeg finne på noe annet istedetfor kylling også. For det skal jeg IKKE spise igjen på en stund.
Good news is at jeg ikke har spist godterier, sjololade eller annen "ulovlig" mat i påsken. Annet enn altså disse saltstengene i dag.

|