|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Hei alle
Jeg har fundert litt på hva veien videre er når målet er nådd. Nå tror jeg kanskje at målet er noe lenger unna enn hva tickeren min sier. Jeg satt den litt på måfå til 80kg for jeg trodde at det kom til å ta veldig lang tid å nå målet. Ville ha ett oppnålig mål, som jeg kunne strekke meg etter.
Nå har jeg kun ca. 4kg til det målet, men jeg antar at jeg skal ned iallefall 5kg fra 80kg. Så en 7-9kg igjen før matchvekt er nådd tror jeg nok det er.
Uansett, til poenget: Hva gjør man når målet er nådd? Jeg har ennå ikke bestilt boken som omhandler veien videre, men jeg antar at jeg må gjøre det snart.
Min tanke er iallefall at jeg vil prøve å kontrollere det med trening, og et balansert og fornuftig kosthold. Jeg tror ikke at jeg kommer til å leve i ketose i all evighet, men at jeg nok går noe opp i karbohydratinntak, samtidig som at jeg skal trene mye.
Jeg har til nå trent mye kondisjon for å forbruke godt med energi, og for få mye overskudd i kroppen. Jeg er godt på vei med det.
Tanken min er at jeg kommer til å begynne å bygge litt muskler, for å øke hvileforbrenningen min. Jeg har også begynt å sette meg noen treningsmål ifm. sykkelløp og mosjonstreningsløp. Jeg håper jeg skal klare å opprettholde ett godt treningsnivå over tid, og dermed klare meg fint vektmessig i tiden etter kuren.
Hvilke planer har dere?

|