|
Sv: Ingenting skjer
Opprinnelig lagt inn av Trym, her.
Jeg er 170 cm høy og veier 100 kg. Jeg er 51 år.
Jeg spiser 2 skiver labkarbobrød med sukkerfritt syltetøy og et kvitost til frokost, 3 skiver lavkarbobrød med skinke og kvitost + paprika til lunsj, til middag tar jeg det vi har utatt poteter og pasta/ris. Evt omelett av tre egg. TIl kvelds tar jeg to skiver lavkarbobrød med pålegg. Jeg spiser også salat, nøtter og innimellom delfiakake..
Jeg tror du har glemt fettet? Smør på skiva? I panna når du steker maten?
Hva slags lavkarbobrød spiser du? Kutt brødet til lunsj og kvelds og erstatt med måltid av proteiner og fett - kok grønnsaker til proteinkilden til middag, ha i en skvett fløte i omeletten din. 7 skiver lavkarbobrød er nok i overkant.
Er du sulten til kvelds - tyder det nok på for lite fett generelt i maten din. Salat er næringsfattig, har du olje/eddik på? Delfiakake - hva slags type - med eller uten sukker og vanlig kjeks? Kutt den om det er sukkervarianten - det finnes flust med oppskrifter her inne på søtsaker UTEN sukker Bær og pisket krem er bedre.
Dette er ofte problemet med egenkomponerte dietter - jeg vil anbefale at du heller kjøper deg skaldemans boka og leser i den - da er det lettere og forstå hvordan man skal gjøre dette 
Er du veldig usikker anbefaler jeg et par uker på www.spisdegslank.no ferdigmåltider for å få en inspirasjon til måltid du kan lage selv, for ikke snakke om å få en kickstart. Det koster ikke så mye, og er enkelt og hente fram maten fra fryseren kvelden før. Velg menyen med minst brød (kun til frokost) - for mange er lavkarbobrød partystoppere og det er like greit og venne seg på et kosthold med mye mindre brød med en gang 
Husk drikk mye rent vann!
|