Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 12:41   #7357
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, en medskabbete! Jeg fikk blemmer mellom fingrene, bl.a i tillegg til masse prikker. Men det har nok med at det tok lang tid før jeg fant det ut, kanskje. Ikke SÅ vanlig å få skabb. Og ikke noe man kanskje skryter av. Med det sagt var det ei venninne som smitta meg, da vi lå andføttes i senga mi et par netter mens hun var husløs. Skal tydeligvis ikke så mye til. Og det var et svare hel**te å bli kvitt det, vaske alt av klær, slenge alle puter og dyner på taket (jeg bodde i loftetasje med takvindu), og fryse ned tøfler og sko og så videre. Og den motbydelige kremen som man måtte smøre over hele seg, og stå i en liten evighet som en annen DaVincies vitruvian man til det hadde trukket inn ... Men men, jeg ble jo kvitt det.

Vi vet ikke hvor jeg fikk skabb fra, men legen sa at det var vanlig at katter var smittebærere. Og jeg var den som koste mest med kattene hjemme. Og så smittet jeg hele familien. Vi måtte gjøre ta skabbkuren to ganger til og med. Moren min hadde ikke klart å følge instruksene skikkelig første gang. Hun fikk ikke med seg at alle måtte gjøre samtidig, så hun var ferdig med kuren da vi andre begynte. Så vi smittet henne og så smittet hun oss igjen. Og den kremen som skulle smøres over hele kroppen, skulle ikke den sitte på i 12 timer eller noe? Jeg mener å huske at jeg sov med skabbkur og hvite hansker på hendene en natt. Men mulig det finnes forskjellige skabbkurer.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg måtte ta skabbkur engang (forebyggende), fordi jeg hadde sitti i sofaen hos noen kammerater av meg, og han ene hadde dratt med seg ei dame med skabb hjem helga før! Hvor kjip er den telefonen liksom: "den one-nighten, jeg har visst skabb jeg!" Mulighetene for videre dating forsvinner vel raskere enn isen på markavannene nå i påska!

Godt at hun hadde nummeret hans da slik at hun kunne advare ham. Og godt at hun sa ifra til ham. Men han mistet nok interessen for henne, ja.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC