|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Supera, her.
Kan skrive under på at det klør noe helt sinnsykt. Jeg klødde meg til blods i søvne... Da det var godt og varmt under dyna så likte skabben seg veldig godt og var aktiv. Men pussfylte blemmer fikk jeg ikke som jeg kan huske. Det var bare veldig rødt og så ut som et ganske vanlig utsett rett og slett. Slik som dette:

Ser at Photobscura har anbefalt tune-up, og jeg har også prøvd det og var veldig fornøyd. Men den forteller deg jo fortsatt ikke hvilke program du vil fjerne og hvilke du ikke vil fjerne. Du kan jo f.eks. legge ut en liste her, og så kan jeg eller noen andre fortelle deg hvilke jeg/vi tror du kan fjerne?
Ah, en medskabbete! Jeg fikk blemmer mellom fingrene, bl.a i tillegg til masse prikker. Men det har nok med at det tok lang tid før jeg fant det ut, kanskje. Ikke SÅ vanlig å få skabb. Og ikke noe man kanskje skryter av. Med det sagt var det ei venninne som smitta meg, da vi lå andføttes i senga mi et par netter mens hun var husløs. Skal tydeligvis ikke så mye til. Og det var et svare hel**te å bli kvitt det, vaske alt av klær, slenge alle puter og dyner på taket (jeg bodde i loftetasje med takvindu), og fryse ned tøfler og sko og så videre. Og den motbydelige kremen som man måtte smøre over hele seg, og stå i en liten evighet som en annen DaVincies vitruvian man til det hadde trukket inn ... Men men, jeg ble jo kvitt det.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|