|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Om det er skabb, så klør man mer mellom fingrene, tærne og ... ja, andre steder der hud møter hud, og det tar ikke lang tid før man får sjarmerende pussfylte blemmer. Og det klør helt sinnsykt!!!
Kan skrive under på at det klør noe helt sinnsykt. Jeg klødde meg til blods i søvne... Da det var godt og varmt under dyna så likte skabben seg veldig godt og var aktiv. Men pussfylte blemmer fikk jeg ikke som jeg kan huske. Det var bare veldig rødt og så ut som et ganske vanlig utsett rett og slett. Slik som dette:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Jeg driver og prøver å få min gamle laptop litt raskere, og tenkte at jeg skulle ta bort programvare som jeg ikke bruker, men aner jo ikke hva som er hva.
Har lest at man skal kunne sortere alt etter når man brukte det, og se hva man ikke bruker, men jeg finner ikke denne funksjonen. Noen som kan hjelpe meg?
Ser at Photobscura har anbefalt tune-up, og jeg har også prøvd det og var veldig fornøyd. Men den forteller deg jo fortsatt ikke hvilke program du vil fjerne og hvilke du ikke vil fjerne. Du kan jo f.eks. legge ut en liste her, og så kan jeg eller noen andre fortelle deg hvilke jeg/vi tror du kan fjerne?