Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 10:17   #1647
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Er jo en trøst at vi er flere i samme båt, selv om jeg for min del gjerne skulle vært i en helt annen båt
Men spist er spist (boller, sjokolade, is, potetgull, brunost), så da får en ta grep og snu skuta rundt (er i det maritime hjørnet i dag gitt )

Blir nok ingen fase 1 på meg nå, har for lite produkter til det.
Kontrolltimen som var planlagt for onsdag er flyttet til 16. mai, så da kjører jeg fase 2 fram til da.
Går for en full kostholdsgjennomgang på den timen, for jeg skal komme i gang med vektreduksjonen igjen - ED eller ikke

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat