Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 01:53   #36
Silje151
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Silje151 er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Noe av det morsomste med omelettkartongen er jo at det skal være 8 egg oppi og reklamedamen lager en omelett til seg selv helt alene. Hvem spiser en 8-eggsomelett på egenhånd? Og hvis du ikke bruker opp kartongen med en gang, hvor lenge holder eggemassen seg?

Vannflasker sitt eneste bruksområde er til å ha dem til springvann, heller ofte ut kjøpevannet fordi det hjemme er bedre.

Noen av tingene dere nevner er jo greit å ha med på farta som yoghurt med skje osv, men er mye rart der ute.

"Liker" og lasagneglass pakkene med tomatsaus og bechemelsaus, hadde ikke solgt like mye hvis det stod hvit saus på glasset, noe som er det egentlige innholdet, og hvem bruker like mye hvit saus som tomatsaus i lasagnen?

Ferdigstekt kjøttdeig...

Jeg stoler ikke på disse "kjappe" produktene lenger, vet jo aldri hvor mye sukker de har gjemt inni. Søsteren min skulle lage guacamole i går og ville bruke posemiks, jeg ba henne sjekke innholdsfortegnelsen og gjett om sukker var på første plass fordekt under et mystisk og fancy navn.

Silje151 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg/egenkomponert Svar med sitat