Tråd: Natriummangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 22:46   #41
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Natriummangel

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nei, det er ikke sjekket, men er det noe poeng i når disse andre to nyreprøvene var normale da? Eller tenker du fordi natrium er lavt at jeg burde sjekkes nærmere mht dette? Natrium er vel ikke så lavt at det skulle tilsi noe alvorlig, eller (136)? Hvorfor sjekker man elektrolytter (symptomer osv.)?

Fordi at du av eget initativ har begynt med kalium. Og siden du samler vann. Men siden du har fått beskjed om at du mangler natrium vil jeg tro at de kanskje har sjekket elektrolyttene? Husker du disse elektrolyttkarene fra barneskolen med katoder og anoder? Kroppen er slik.