Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 21:40   #1
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Trenger utstyrshjelp

Da har jeg nettopp kommet hjem etter en mislykket gåggetur. Jeg endte med å jogge mindre enn planlagt, og endte med å ta en kortere tur for jeg var sur. Årsaken til hele greia er som følger;

*har en joggebukse som er klam og som siger ned og som gir meg gnagsår mellom bena. Den sitter ikke godt, noe nesten ingen bukser gjør pga av deigmagen min- tips om rimelige, gode bukser til ei i st 42
*avhengig av å ha med iphonen pga runkeeper som gir meg motivasjon ved å oppdatere hvordan jeg ligger ann- hvor langt, hvor lenge, gjennomsnittsfart, i tillegg til musikk, men jeg har ingen plass å ha den, hadde på jakke i dag, og innser at årstiden ikke tilater det lenger- hvor skal jeg ha den
*hadde også pannebånd på for å holde på plass øretelefonen- VARMT, men får vel invistere i koss tenker jeg, problem løst
*alle topper jeg prøver å trener i glir opp pga valkene mine, så jeg ender opp med å gå av på midten, ikke lett å rette på toppen mens en jogger- igjen trenger jeg tips

Så sånn var dagen min da, beklager klaging, men er slitsom når kroppen motarbeider en, og noen ganger er alt surt

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat